Sunday, April 30, 2006

Sebastiaan Weddings, Kuinre | Overijssel

Intro:
Een geheel eigen aanpak van bruidsfotografie. Dat is waar ik voor sta. Bij mij zijn jullie vrienden, geen klanten. Ik vind namelijk dat op jullie trouwdag een fotograaf geen storende of bepalende factor mag zijn. En dus moet het klikken en moet er iets van een band zijn.
Elkaar beter leren kennen is dan ook één van de factoren die mij onderscheid van de rest. Een kennismakingsgesprek eventueel bij jullie thuis, een laatste puntengesprek en een dinner bij aflevering van het album. Waar vind je dat...Als jullie fotografie en een persoonlijke benadering belangrijk vinden dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Adres:

Sebastiaan Weddings
Henric de Cranestraat 39
8374 KK Kuinre
tel: 572-231923
www.julliefotograaf.nl

Heeft u ervaringen met dit bedrijf? Vertel het in the 'comments'!

No comments: